MY SWEETFAMILY

Tuesday, June 03, 2008

Trip: Day 2

Inilah mak aku
Inilah gerai yang acap power tp hampeh tu

Hari kedua banyak berlaku di Sg Petani je. Wah hebat sungguh Sg Petani ni ...dah ada Theme Park lagi...tapi aku spend masa bawaka anak2 buah aku pergi tengok wayang cerita Prince Caspian : Narnia. Well ok la cerita ni....
Malam nye pulak abag aku belanja makan kat luar. Tempatnya hebat sangat ....tapi layanan cam hampeh....dah le tu dekat 2 jam kite orang melepak kat situ baru dia kata koey teow dah habis.
Memang kena maki la dgn aku derang2 ni...buat lawak spastik plak.
Akhirnya kami makan di Restoren Makbul....sib baik cepat dan semua makanan ada kalo tak sure kelaparan sampai ke esok pagi.

1 comment:

Anonymous said...

And also we ensure that when we enter in this specific blog site we see to it that the topic was cool to discuss and not a boring one.