MY SWEETFAMILY

Tuesday, June 03, 2008

Trip:Day3






Hari ni on the way balik ke Key Ell. Sebelum balik kami singgah di Tepen (Taiping). Memula tu singgah pekena nasik gulai kawah...bleh tahan la...pastu bawak anak2 aku g zoo taiping...seronok sungguh RM 3 utk kanak...dibandingkan dgn Safari World A FAmosa tu lebih hebat la kat sini cume takde show haiwan je.....still aku rasa kalo anak2 aku nak tengok binatang better aku bawak ke sini.
Sebelom balik ..apalagi pekena koey teow goreng doli ...sedap siut.

1 comment:

S.YanaZ said...

Mama,
Tepen mmg best...selain ada taman tasik, kat Tepen byk mknan sedap2.

Kuew Tiau Doli tu dh bkurun...sejak aku sek.rendah, dulu masa aku n'family masih ber'kpg' di Aulong,Tepen, setiap kali sggah mesti pekena Doli..

Tp dulu stall dia bwh supermarket apa ntahhh.Siap pekena cendol,ABC dari stall sebelah...

huii...rindunye...(nk p taman tasik..haha!)