MY SWEETFAMILY

Tuesday, July 18, 2006

AKu, family & XTVT Ku...


Hujung minggu ni cam biasalah xtvt daku bersama-sama geng helmet. Yang best nye malam AF ari tu aku lepak kat MAHBUB. Topik minggu ni cite pasal CT & Fazley le plak...kesian kat Fazley tu...dah le tak jadi dengan CT tup2 ASTRO lak suka buat gimik camtu. Sian dia.. Dok tengah bergossip tu tetiba aku nampak kelibat macam Dato K...baru nak buat lawak kat kengkawan...tetiba Dr FAZLEY dok sebelah ..Sukenye ...hensem siut. La lelaki tu rupanye ayah Dr Fazley. Yang lagi best nye Dr Fazley tegur dan senyum ( bukan cam org tu nampak CT jeling2 je).TERUJA jugaklah....siap ajar si Mamat & Sophia p tegur... Yg kelakarnye Sophia sambil2 main siap boleh jeling2 lagi. (Amboi kakak ...boleh tahan ) We all lak secara otomatik dari dok bergosipp hu..ha..hu ..ha tu terus jadi proper ( gilernye belakon)

Dulu selalu gak buat event dgn Fazley tp masa tu dia masih hingusan so tak de le teruja sangat mcm sekarang ni. But he is very nice lah...(tak tau lah kat blkg camane kan). Sedih gak la pasal apa si CT tolak dia yg hensem, muda ,kaya kire lebih hebat dr Dato K tu. PAkai BMW latest kaler itam. Plat number WNA....

Tapi yang lagi bestnye, Samad pekerja MAHBUB tu pun tahu CT tak mau kawin sama ini orang (Dr Fazley). Amboi Samad hang lagi hebat dari aku...tak bleh jadi terpaksa lantik SAMAD jadi preseiden..aku letak jawatanlah.

Esok (Ahad) tu lak aku g JOM Makan2 nye Karnival( Sebelum kena call kena g opis buat tender)...Tak le berapa best...tp yang bestnye dapat bergambar dgn Abu Bakar Elah. Tu nasib baik tak sempat nak bergambar dgn Imuda..ish...ish...dulu tak heran pun....sekarang lak sibuk nak bergambar2 ni...Anyway MAMA YANG mana dia gambar tu, nak upload kat sini .

Tap

1 comment:

MAMAKIKIEMIA said...

allo komeng terima kasih le selalu bagi komen kat mama, cumenye kalo bleh nak le tau sape komeng55 ni sebenarnye. Lagi satu selalu lah bg pendapat...boleh guna pakai tu