MY SWEETFAMILY

Thursday, May 12, 2011

Mengapa jadi begitu??


Minggu ni merupakan minggu peperiksaan bg sekolah abg dan adik. So aku mengambil utk membuat revision dengan mereka berdua. Abg mcm biasa cukup malas nak buat revision semua nak kena suap je. x bleh nak susah2 skit. Mia plak dia rajin walaupun penerimaan dia agak lambat skit. Anyway dia rajin usaha ,bg aku kalo dia tak score pun tp usaha dia tu dah cukup buat aku bangga. Abg plak dia pandai selalunya ranking no1-5 tu . InsyaAllah adala dia. cuma dia sgt malas nak buat ulang kaji. Dan lebih mengejutkan aku semalam campur tolak yg senang tu pun dia bleh tak tau buat. aku rasa mcm pelik. Mungkin sebab aku terlalu concentrate dgn Khadijah sampai dia rasa aku x ambik berat pasal dia atau selalu ponteng sekolah. Mmmm....aku kena tukar skit plan aku..supaya both of them abang & adik tidak rasa terpinggir. I LUV mi KIDDOS very2 much.

No comments: