MY SWEETFAMILY

Tuesday, November 25, 2008

Ahad: Kuala selangor

Tujuan perjalanan kami adalah untuk mereeky tempat gathering masscom. Tp sambil jalan minum air ...memula kami singgah di kuala selangor..kaki bukit malawati. Singgah breakfast di kedai seri kampung yg x kampung langsung k...




In makanan papasalim...nasi ayam kari...cehhhh..mama pun bleh masak ni

Ni nasik lemak yg di makan oleh awan & mama yang

Ni yang paling best.....mee bandung..setap sgt dimakan oleh makcik & mama


Dah kenyang makan naik "thomas & frenz"(ikut ckp Ilhan) g naik Bukit Malawati

p/s; i. mama yang kasi lagik gambar2 len nak upload ni
ii. 'makcik' bukit malawati kat kuala selangor k...bukannye taman melawati...kih..kih..


RATE: walaupon x kampung tapi makanan dia setap sgt...


3 comments:

adreen said...

apehal..entri2 kali ni semua pasal makan jer?hahaha
along yg kelaparan masakan kl

MAMAKIKIEMIA said...

aku sengaja nak bg ko teruja ...kih..kih.

Anonymous said...

Whoaah...!! Bkn bkt melawati tu port sejarah ka...cantik la klu dah ada Thomas & Frenzz.
Makanan sssslllluurrrppp....menyelerakan
1 pencalonan tuk Kikies