MY SWEETFAMILY

Friday, May 23, 2008

XTVT waktu cuti

Macam berani je Kikie dgn Addin tetapi....

Papa Salimmenunjukkan kehebatannye
Mama shah yg vogue
Hero of the day...alamak apsal gambarjadi camni

signboard Deerland


Cuti 3 hari...fuhh besttu, tapi tengah2 bulan fulus pun kureng baik stay je kat umah. Betul ke?? Bleh ke dok umah je ni? Sah2 pembohong ....Sepanjang cuti 3 hari ni mcm2 aktiviti yg kita org sekeluraga batch helmetzian paling buat..tak caya...tengokla gamabr2 ni...percutian paling save budget...bercuti sambil mengenal alam sekitar....tapi best so aku cadangkan ko rang pegila gak bercuti di Kuala Gandah Pahang sebab belh tengok gajah, bagi mandi, bagi makan ...pokoknye memamng best la






2 comments:

Anonymous said...

Wehhhh...nk kena saman nihhh...tukaq blik gambaq akuu...aku kata tukaqqq...

adoii.

mamakikiemia said...

wakaka..tak mau tukar