MY SWEETFAMILY

Friday, May 16, 2008

HARI IBU & HARI GURU





Inilah permata hati ku...LUV U


Emmm ...bulan May selalunya penuh dengan hari2 yang mengenang jasa mereka2 yang banyak berjasa kepada aku dan korang semua.
Hari Ibu..
Selamat Hari Ibu ...agak terlambat nak masukkan dalam blog tapi utk mak aku dah wish awal2 dah. Thanks mak sebab mak melahirkan aku, membesarkan aku...walaupun aku tak bleh nak balas jasa mak yang sememangnye banyak tu...tapi percayala...aku takkan lupakan jasa mak dan sayang mak sampai bila2...muah...muah....
Hari Guru.
Selamat hari guru untuk semua cikgu -cikgi kat Malaysia....
Terima kasih cikgu....kerana ilmu yang korang berikan menjadikan aku seperti sekarang. Walau pun tak sehebat angkasawan negara tapi aku telah menjadi insan berguna untuk negara...wah...terlebih sudah...










No comments: