MY SWEETFAMILY

Tuesday, May 27, 2008

Terkini dari Mia


Tarra...nak tengok wajah Mia terkini....Ini la dia mia dengan rambut pendeknya dan tompokan chicken pox...Kesian anak aku 2 orang ni kena chicken pox. Mula - mula kena pada si abang, aku rasa dia dapat habuan dari sekolah. Nasib baik abang tak banyak ragam ...ok la


Bila kena pada Mia, adush....gamat rumah aku jadik nye. semua serba tak kena...aku rasa macam chicken pox tu dah kena katsemua org jadinya. Tapi alhmadulilah derang cepat sembuh...aku saputhabis la gamat kat badan derang.


Yang ni plak gambar Kikie nak buat rambut cam NOH Hujan... sabar jela...papa pun tumpang sekaki la plak.


1 comment:

lotto 649 results said...

Baw, kasagad-sagad sa iya ubra blog!