MY SWEETFAMILY

Thursday, September 28, 2006

Sepanjang Aku terlupa PASSWORD!!!!


Assalamualaikum dan HAllos semua. Selamat berpuasa di bulan ramadahn yan mulia ini.Lama rasanye tak mengisi ruangan blog ni...bukan apa lately ni busy yang teramat- amat sehingga menyebabkan aku terlupa nama id dan password blog ...is..ish..PARAH betul.

Banyak betul aktiviti aku sebenanrnye sepanjang tak berblog ni....dari SABAH sampailah balik ke semenanjung tak berenti2 sibuknye...nyaris tak gila..aku rasa the whole OSCC pun rasa apa yang aku rasa. Anyway trip ke SABAH memang enjoy ...biar pun ada banyak bende yang membuatkan aku rasa menyampah, nak muuntah dan sebagainye...tp nasib baik aku dapat team yang sporting.....sorilah boss and HArry aku tak turun rehearsal malam tu....Ngantuk siut......sori gak sebab kena tunggu lama kat pasar filipina tu ...tu rantai INA tu....dia kirim.

Balik dari Sabah plak sibuk buat persiapan untuk Open Day OSCC...fuish...gile sepanjang aku buat event belum lagi ada event yang preparation nye hanya seminggu...nilah client yg paling gile (untuk boss depa je). But anyway...dlm waktu yang suntuk tu berjaya jugak.

Trip ke Uitm Manjung bersama Iza sungguh melucukan ...sepanjang jalan balik aku keras...argggh iza nasib baik 3 jam je kalo 6 jam sure aku tahn bas balik naik bas....anyway iza best sebenarnye g outstation dgn ko yg ramai peminat tu. Aku janji tak pecah kan rahsia kau...cuma whiteboard je jadi saksi...tapi iza i'm gonna miss u. Taniah sebab dapat keje lain....

Lately ni ramai geng2 OSCC dah blah. yelah kontrak dah tamat ...tunggu apa lagi..aku gak yg masih setia

Argh...Ya Allah bagilah aku kekuatan untuk pergi interview...ish...ish...

No comments: