MY SWEETFAMILY

Tuesday, August 22, 2006

BOSAN......Tolonglah


BOSAN....lately ni aku rasa boring lak kat opis ni...Malas nak buat keje ..mcm2 lagi perassan melanda. Ni lah rupenye kalo dah nak dekat penghujung kontrak ni...semuanye malas. Tapi kemalasan aku ni bertambah2 sejak kebelakangan ni sebab banyak sgt persoalan yang yang bermain di fikiran ni. Kontrak sambung ke tidak??/ Lepas tu kalo sambung...aku keje lagi ke kat sini??? Ish...semuanye memeningkan kepala...bertambah-tambah pening lagi bile makin nak habis kontrak ni ada le plak insan2 yang gile kuasa..Arggghhh BOSAN tau. Anyway..ini lah namanye cabaran dalah kehidupan...

By the way... congratulations buat aida yg telah selamat jadi isteri orang. Emmm...amacam ok...??

1 comment:

iza said...

live is sooooooooooo beautiful eh?