MY SWEETFAMILY

Tuesday, October 27, 2009

Gambar-gambar di hari raya

wah along bagi duit raya...sila serbu...

angah piqah besama ibubapa tercinta

alang apik dan ibuapanye

mamak eat & mak usu enon & mak teh

berbaris untuk bersalaman disamping mengutip duit raya



si 3 nakal


upacara tayang buntut. tak sesuai tul tukang ambik gambar ni



upacara salam menyalam wajib di pagi raya


7 comments:

kyna said...

part along kasik duet raye 2 memg dgemari sumer...hahahha

angahpikah said...

wahhh.. gambar angah pun ada. siapakah juru kamera itu?

adreen said...

cehhh...tahun depan korang pau la..aku pun nak ikut style kak ngah..nak pergi monaco

MAMAKIKIEMIA said...

kyna: ha..ha..mmg pun tahun depan aku dpt byk lagi sbb tambah anak sorg lagi.
pQah: paksu la..sape lagi tu yg ambik gambar buntut tu.
Along:ayo..k kata k ngah...

irah said...

hahaha...jom along lariii...taun depan konfem aku tak kawen lg, so kena lari lg la nampaknyer...
seksa dowh orang tanya pasal kawen nih...haha

Jane Lee said...

aku mcm kenal je tuan punya bontot tu..:p

MAMAKIKIEMIA said...

irah: lepas tu kita org lak yg susah nak jwb kenap ko g raya kat oversea.aduss
jane: yea buntut itu tidak len tidak bukan buntut isteri cameraman