MY SWEETFAMILY

Tuesday, April 21, 2009

DEMAM SUSU...

Apa barang deman AF bukan bleh dapat duit. Lebih baik demam SUSU ALPHA LIPID...bleh jadi jutawan..

Aku jarang nak ikut mlm ni.. bukan tak percaya...aku percaya sesape je yang rajin dan berusaha pasti kejayaan yang akan datang. Cumanya MLM sebelum ni mcm mengarut skit...tu yg akak malas tu..tapi yang ni cam best la...tak memaksa, tak de reach target..tp ikut kemampuan ..yg ni aku suka...so aku joint bukan sebab nak kaya je tapi sebab productnya yg hebat sampai ada yang kata ini susu ajaib. Ajaib tak ajaib tp terbukti kebanyakan testimonial yang berubah dari sakit kpd sihat, dari miskin kepada kaya... Hebatkan..

Sayugia diingatkan susu ini makanan tambahan yg boleh menambahkan kecergasan badan dan didapati boleh juga merawat penyakit. Tapi jangan la bila dah makan susu ni terus berenti makan ubat plak. Harga RM180 memang nampak mahal tapi kalo dikira mengikut sukatan susu ni tahan sebulan....berbaloi kan. Lagipun kalo nak sihat kena lah berbelanja lebih. Ikut falsafah gua ni ha...berabis untuk diri sendiri apa ada hal ...kalo kemut bila nak merasa...

2 comments:

Jane said...

demam beli susu ke..or minum susu ni boleh demam? ekekek

Jane said...
This comment has been removed by the author.