MY SWEETFAMILY

Wednesday, October 22, 2008

Kenangan Lalu...

Pagi-pagi ni aku amat teruja sekali dengan hotmail aku. Wah banyak sungguh kiriman email dari Sepet(gelaran utk en zul) ni....bila aku bukak...tu dia gambar2 lama batch aku masa study di ITM dulu...Kuang..kuang...masa ni masing2 semuanya chumel2 belaka, bergetah sih... Sampai sakit perut aku ketawa tgk gambar tu. Tp yang paling mengusik jiwa bila terselit gambar arwah abah aku ...masa tu musim buah2an kat kampung so aku & geng buat kenduri la kat dusun.

Ini aku & classmates DMCA ( kat Melaka). baju hijau tu bukan baju kump nasyid atau koir tp baju tu baju MSR.

Gambar Dinner Batch Helmetz kat Concorde SA

Ini gambar kat kampung aku ...nampak tak sebelah tu kete aku BAB2516. Byk sejarah kereta tu ...banyak berjasa kat aku . Aku ingat lagi masa derang ni datang umah aku macam2 perkara pelik dan aneh berlaku kat rumah aku ni. Antaranya:

1. Tetiba pintu bilik air rumah aku jahanam

2. Almari bilik aku berubah tempat , rupanya ada yang beriya-iya cuba mendekorasi bilik tu sampai org kat dlm bilik air tak leh kuar. Sapakah org ini??

3. Tetiba bilik kaum hawa ada kaum adam sbb rumah aku ada laluan rahsia.Emmmm...Derang tak tau tu arwah abah aku ada pasang CCTV

4. Rumah aku ada banyak tilam, entah sapa entah jadi mangsa sandwich tilam...wakaka..

5. KAt dusun masing2 tunjuk handal panjat pokok manggis. KECUALI mamat sorang tu ...sape yek ...baru tahu rupanya dia gayat. Sape lagi kalo tak si BOTAK

Bila di ingat2kan balik memang kelakar betul. Tapi seronok ...Bila la agaknya semua2 ni dapat berkumpul semula. Allos geng jom ah...joint gathering kita di Resort Hj Durani....Kasi Happening & pening...

Posing maut tepi laut...nak tau aku yg mana satu?....yg belakang tu le...kuruskan

Nak tau yang mana satu sepet....teka la ...Adakah yang matanya sepet?

Ini gambar buat xtvt amal cuci kete...

2 comments:

hanis said...

mmg best bile teringat zaman2 mude remaja...!

adreen said...

maksu...ada gmbar atok abah...dan kereta putih tu.heee