MY SWEETFAMILY

Friday, August 08, 2008

Kampungku & Musim Buah2an


Pekerja Kontrak berbaju merah sedang bertungkus lumus mengutip manggis


Mia bertungkus lumus mengutip manggis untuk di bawa balik ke KL


Mia kepenatan...
Hujung julai hari tu aku berkesempatan balik Ayer tawar. Best gila sebab masa tu musim buah. Perkara paling seronok ialah bila dapat menikmati buah2an tu semua dekat kebun ..Teringat arwah abah aku...kalo musim buah mcm2 xtvt dibuatnya. Berkelah kat kebun, jual buah2an kat tepi jalan...seronok dan membuat aku tersenyum sendiri bila aku ingatkan saat2 tu..RINDU...so disbbkan oleh itu aku pun mengajak laki dan anakku damia turut serta turun kebun.Kikie membuat pilihan duduk kat rumah main game...itu pun gara2 hasutan sepupunya Amal "Ala tak nak pergi kebun lah bukannye best pun banyak nyamuk". Adus....sabarje la aku...

1 comment:

anmy said...

salam

boleh bertanya: siapa yang empunya blog ini.

saya pun orang ayer tawar

kerengge08@gmail.com