MY SWEETFAMILY

Monday, June 30, 2008

Aku MC dan Sukan Kikie...




Minggu lepas 2 hari aku mc. Cirit birit yang melampau. Sekarang ni aku serikla nak makan makanan yang pedas2 dan berminyak....cukupla...aku nak tukar habit nak makan makanan yg sihat cam salad ke..wakaka...sure geng helmetz gelak pecah perut kalo baca kenyataan aku ni. Masa ni gakla aku kesiankan bibik yang bangun tengah malam membantu aku dibandingkan dgn abg sal yang sentap tu. Entah apa-apa tah org sakit kena marah plak...tak aci betul kalo dia sakit kite ni berjaga sama ni ...erkkk..tu la abg sal I.

Anyway, masa hari aku tak bangun2 tu hari jumaat yg lepastu, hari sukan sekolah Abang Kikie. For sure aku tak dapat pergi la sebab terbaring je. Tp abg sal pergi la tengok gak. sekolah dia ni pun satu buat sukan hari orang keje. Kikie dapat no 3 utk game isi air dlm botol dan saguhati utk pecahkan belon.

No comments: