MY SWEETFAMILY

Thursday, June 12, 2008

Di hujung minggu Yang lalu



Tahniah untuk Abang Salim kerana berjaya dalam pengajiannya. Hujung minggu yang lalu suami ku adalah plan nak pergi makan2 sempena birhtday abah dan hari bapa kepada semua bapa2 dalam keluarga tersebut. Biarpun tak semua yang dapat pergi( yg ada agenda lain tu paham la gak tp yang takde agenda tu akak tak paham kenapa tak nak pergi) tapi suasananya cukup meriah. Anyway abah selamat ulangtahun dan selamat hari bapa semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki.
Bagi aku pulak hari bapa selalunya mengingatkan aku pada arwah abah. Abah merupakan orang yang aku sayang, hormat dan sentiasa dirindui. Walaupun abah tegas tapi dia best...sentiasa ada bila aku perlu.He's my HERO....al fatihah untuk arwah abah Haji Jamaluddin bin Abu Bakar

Well berbalik kepada acara makan2....memang best gila sekali sekala dapat makan sedap camni....



Keesokan hari nya aku dan familyku pergi tgk Kungfu Panda kat Sunway Pyramid....kelakar gile cerita ni...sampai anak2 aku nak g tengok lagi k....sabarla korang papa korang tu bukannye keje cop duit kee...

No comments: