MY SWEETFAMILY

Wednesday, December 19, 2007

10 PERKARA YG BUAT AKU BENGANG........

Bengang nye hari ni....

1. KAKAKU
Pagi2 kakak aku tpon suh hantar bibik ...ishhhhhhhhhh semalam janji anak2 dia yang dtg ambik bibik kat umah tup2 pagi ni dah tukar.

2. BIBIKU
Lepas tu pulak bibik dari malam aku suruh dia kemas kan baju budak2 tu...seperti biasa bila aku cakap sibuk nak menjawab....pastu jawapannya yang adoooooooo, satu bende pun tak siap lagi. lepas tu bleh lak lagi menjawab "oh...ku pikir petang baru ke sana" ...Erkkkkkkkkk

3. HUBBY Ku
ni lagi sorang. Aku dah berbuih mulut suh betulkan kereta lepas tu belh lak cari pasal kata aku tak mengaku rosakkan kereta. Eh...mana la aku tahu . Memang aku pakai kereta hari-hari tapi masa aku pakai tu dia tak ada bunyi2 tup..tup 2,3 hari ni je dia berbunyi.
mentang2 yg rosak tu kete aku,kalo motor dia mesti jam-jam tu gak dia g repair.......Erkkkkkkkkk

4. BOSSKU
Aku nak cuti sehari je, ko nye perli tak ingat . Tp kawan aku nak g cuti utk shooting 5 hari ko bleh ok lak...Apa ni? Lepas tu ambik gambar tak cantik ko nye marah mcm aku tak buat keje. Dah aku bukannye photographer so terima jela hasilnye. Len kali lebih baik ko hire photographer dulu sebelum hire aku kerje.
Hello apa masalah ko ni. Dulu ko tak mcmam ni....erkkkkkkkkkk...adakah satu kesilapan....

5. KaWANKU....
Ida gamat
Janganla htr video tu. Htr la gambar dinner aku nak tengokkkkkkkk. Ko sengaja je kan nak bagi aku jeles.


6.Ina Frenz!
janganla tinggalkan aku ......

7. Ila, Leed & Shah
Wei aku sedih la korang nak g singapore. Sedih teramat sangat......tak dapat ku gambar kan kesediahn ini. Anak2 aku lagi la, siap cite kat semua org depa nak g singapore ......kesian!!!!!

8. KERETAKU,
Kanapa la ko suka buat hal? Aku tgh takde duit ni janganla byk ragam.

9. KERJAKU
Entah apa la malang nasib aku ni...asyik dapat keje tak semenggah je.

10. Duit ku
Bila nak kaya ni........?????

1 comment:

barb michelen said...

Hello I just entered before I have to leave to the airport, it's been very nice to meet you, if you want here is the site I told you about where I type some stuff and make good money (I work from home): here it is